13 Aralık 2011 Salı

kızılderili havası geliyor :))

Herkese merhaba  :)) Bugün sizlere biraz kızılderili esintileri vereyim dedim  :))) Elbisem geçen kış sonu yapılmış bir parça. Bende püsküller kızılderili çağrışımı yaptığı için ismi bu şekilde kondu :)) Bir çoğunuz benim gibi bu püskül olayından hep nefret etmiştir eminim:)) Bu kadar nefret ederken niye böyle bir elbise yapmak aklıma geldi inanın bu soruya cevabı hala bulamıyorum ancak severek giyiyorum :))


Gelelim nasıl ortaya çıkıyor bu elbise kısmına. Efenim kumaşımız vizon -taş tonlarında süet bir kumaş. Süet kumaşlardan kesinlikle korkmayın . Mükemmel kumaşlardır kendileri :)) Şöyle ki kesmesi kolay ,dikişi kolay ,kaymayan, kenarı atmayan  kumaşlardandır. Tek dikkat etmeniz gereken dikerken tüylerinin yönü aynı yönde olmalı yoksa ton farkı varmış gibi duruyor :))  Daha önce diktiğim süet eteğimde bu tecrübeyi edindim bakınız .


Elbiseyi ben hafif kayık yaka olarak tercih ettim . Bel kısmınada bel ölçümde ki bebe lastiğini büzdürerek diktim. Kol kenarlarına düğmeyle biraz hareket katayım demiştim ama şimdi fazla geliyor . Yani etekler zaten o kadar hareketliyken kol görünüşü fazla kaçmış :))


Etek kısmına gelince yürürken o püsküllerin sallanması olayına bayılıyorum :) Çok havalı duruyor. Yapımı ise dikdörtgen kesilmiş kumaşı 1 cm aralıklarla eşinize kestiriyorsunuz :)) O kadar çok yapılması gereken şey varken birde onuda siz yapmıyorsunuz :)) İtiraf ediyorum ben küçükken çok makas kullanmamışım sanırım bu eşit mesafe olayını beceremiyorum :)) İlk etapta 3 kat olarak yapıldı püsküller ancak çok fazla gelince gözüme buna dönüştü .



İyi akşamlar diliyorum :))

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...