19 Aralık 2011 Pazartesi

asimetrik yakalı bluz

Herkese  merhaba... Öncelikle bahsettiğim ceketi dikmiş bulunmaktayım ama önce size hafta sonu diktiğim bluzumu tanıtayım. Bluz modeli Burda dergisinin temmuz 2011 sayısından. Asimetrik yakalı salaş bir kalıp.
Siz görünce beğenir misiniz bilemiyorum ama dikmesi de giymesi de bir o kadar pratik bir bluz.


Ben artık olmazsa olmazım puantiyeli kumaşlarımdan çalıştım. Ancak dergideki en küçük kalıp 38 idi, ben kalıbı 2 cm daha küçülterek ve dikiş payı olmaksızın keserek yaptım bluzu.

 Dikiş dikerken kenara yarım santim mesafeden dikiyorum ve sonrasında bu yarım santimlik mesafeye 3-4 mm zigzag ayarında sürfile yapıyorum. Benim kalıp konusundaki sıkıntım buradan geliyor sanırım.  Zira öğrendiğime göre 1 cm mesafeden düz dikişten sonra yanına zigzag ve sonra kenarda kalan fazlalığı da kesme şeklinde yapılıyormuş. Ben kesme kısmından kurtulmuş oluyorum :)) Herkes kendi yöntemiyle diktiği için ölçüler tutmuyor demek ki :))

 Kollar açık duruş , kanatlı da diyebiliriz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...