21 Aralık 2011 Çarşamba

sonunda ceketimm :))

En sonunda ceketimi sizlerle paylaşabiliyorum. Bu aralar denetim geçirdiğimizden kot giyemedim ve bu ceketi de kotla giymek istediğim için bir türlü fotoğraflayamadım. Kısmet bugüneymiş :))

 

Daha önce size burda bahsettiğim ceketim hatırlarsanız. Model Burda dergisinin pratik dikiş eki şubat 2010 sayısına ait. Bu buklet kumaştan daha önce yaptığım elbisem vardı hatırlamak isterseniz buradan buyrun



Ceket dikiş olarak gayet basit bir model . Benim gibi ilk defa ceket dikiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Kalıbı yine bol oldu :)) 34 dikiş payı olmadan ancak bu kadar oldu.  Yanlız ben daha uzun bir model hayal etmiştim ki tahminimden daha kısaymış. Siz zevkinize göre boyunu gözden geçirin derim.


Bunlar kesilmiş ve telalanmış parçalar. Gelelim astar dikme kısmına . Gri tonlarında saten kumaştan parçalarla aynı ebatta olan parçalar kestim . Bunları ceketi birleştirdiğim gibi birleştirdim. Sadece yan dikişlerden birini tam kapatmadım. Ceket ve astarı yüz yüze gelecek şekilde koyup yaka , yan ve en son olarak da alt kenarını birleştirdim. Ceket ve astarı açık bıraktığım yan dikişten ters düz ettim. Bu açıklığın içinden de kolları astarla birleştirdim. Yan dikişi kapatınca da işlem tamamdır. :))))


Biliyorum böyle anlatınca kolay gibi gelse de hiç yapmamış birine çok anlaşılmaz gelebiliyor.bAma merak etme anlayamamış biri , modeli o kadar çok sevdim ki en kısa zamanda bir tane daha dikmeyi planlıyorum. O zaman heyecanlanmadan yavaş yavaş dikip her aşamayı fotoğraflıycam :))




6 yorum:

  1. Çok güzel bir ceket olmuş
    İyi günlerde giy canım..
    Sevgiler.
    Takibindeyimmm.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim güle güle giyin

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. neslininatölyesi.blogspot.com ; teşekkür ederim :)ve sizde hoşgeldiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...