16 Aralık 2011 Cuma

eteğimden çiçekler çıkıyo :))

 Burada bahsettiğim kumaşlarımdan yaptığım elbisem :)) Aslında fazla bir şey söylemeye gerek yok . Kumaş desenli olduğu için göz yormasın diye model çalışması yapmadım. Böyle desenli kumaşlarda sade modellerden yanayım. Abartmaya gerek yok. Düşük kollu yuvarlak yakalı standart kalıpsız kesilmiş arka ortadan fermuarlı bir elbise. Astar çalıştığım  ikinci elbise olmasından dolayı düşük kolda bir daha astar çalışması yapmamaya karar verdim . Hiç bana göre değil öyle uğraşmak. Ben hızlı işleri seviyorum sanırım yıka çık der gibi dik ve giy :))


Kumaş ipek saten gibi bir şey. Adını tam olarak bilmesem de çok kaygan bir kumaştı . Beni çok zorladı. Bir şey daha ; siz siz olun kumaşı kestikten sonra göğüs pensi koymaya karar vermeyin :)) Zira bu gibi desenli kumaşlarda denk getirmek zorunda olduğunuz bir desen olunca çoook sıkıntı yaşıyorsunuz toplamak zor oluyor :))





3 yorum:

  1. Elbisedeki çiçekleri çok sevdim ..

    YanıtlaSil
  2. çookk güzel bu elbise:) ellerine sağlık:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kumaş harika görünüyor.bende böyle bir kumaş istiyoruuuum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...