11 Aralık 2011 Pazar

sırt dekolteli elbise

Laçin Tenelin sıkı bir takipçisiyim . Hal böyle olunca Uzman tv ye verdiği videolar gözümden kaçmadı. Sağolsun  beni korkulu rüyam elbise astarlamanın nasıl yapılabileceği konusunda aydınlattı. Kendisine ve Uzman tv ye teşekkürler :)) Videolardaki elbiseyi beğenmiştim ki blogda fotoğrafları görünce kesinlikle bunu denemeliyim dedim . Tatammm karşınızdayım :))

fotolar hareketli olduğu için etek ucu hareketli yamuk değil :))

Evde bulunan puantiyeli şifon kumaşı gözüme kestirdim ve başladım kesip biçmeye. Şifon beni başlı başına korkutan bir kumaştır :(( Nasıl kesicem  ve en önemlisi dikerken sorun yaşar mıyım acaba diyen korkularım varken üstesinden geldim, korkulan olmadı :)) Ben 80 numara iğne ile diktim ama 70 lede daha kolay olurdu herhalde.


Model  Burda dergisinin Mart 2011 sayısından 108 nolu model. Aslı bir gelinlik modeli olmakla beraber bende Lacheen gibi uzun kollu çalışmayı tercih ettim . Ancak ben kol ucunu biraz geniş tutup kol kenarına bileğimin ölçüsünde kestiğim ince lastiği büzdürerek diktim.


 Şunu itiraf etmeliyim ki sırt dekoltesini çok beğenmekle birlikte alışık olmadığım için bana biraz fazla geldi. Siz de benim gibi cüretkar kıyafetlerle aranız iyi değilse dekolteyi biraz daha kapalı tutun :)) Normal şartlarda mükemmel ancak benim bulunduğum coğrafi koşullara uyumlu değil :))


 Ne zaman giyerim bilmiyorum ama ben yinede sevdim :))

5 yorum:

  1. SORMA BEN BİR TÜRLÜ ANLAYAMADIM VİDEODAN... HALA ASTARLI ELBİSE DİKEMİYORUM. SENNKİNE BAYILDIM ÇOOK GÜZEL OLMUŞ GÜLE GÜLE GİY :))

    YanıtlaSil
  2. şifonla da duruşu çok hoş olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu yeni keşfettim .ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın .nurten

    YanıtlaSil
  4. modavesaire ; bence sende benim gibi gözünü karartıp bir yerden başlamalısın. Öyle kör topal olsa da oluyo :))
    laçin ; Beğendiğinize sevindim ,teşekkürler
    nurten ; yaptıklarımı beğendiyseniz sizi daha sık buralarda görmek isterim . Güzel yorumunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve çokta yakışmış canım beğendim tam benlik

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...