5 Aralık 2011 Pazartesi

aşkın gücü :))

Aslında benim blogumla tamamen alakasız gördüğüm bir konu ancak bahsetmeden geçemiycem doğrusu.    Shakir o'neal ve sevgilisi herkes gibi benimde çok dikkatimi çeken bir görüntü sergiliyorlar. Eyyy aşk sen nelere kadirsin dedirtiyor . Tamam benimde eşimle aramda 20 cm lik bir boy farkı olsa da  bu görüntüye kayıtsız kalamadım :)  Ben daha bu fotoğraflara alışmaya çalışırken yeni bir bombayla sarsıldım :)  Sabah programlarını izlerken programın birinde o kocaman adamı minicik kadının sırtında taşıdığını gösterdiler :))  En inanılmazı benim gibi kocaman bir kitle o platformlu yüksek topuklularla yürümeye yeni başlamışken kadın sırtında 150 kg taşıdı :)) Tek korkum videoyu eşimin izleyip benden beklentilerinin artması :))))))

Görüntüyü merak edenler buradan buyursun lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...