23 Aralık 2011 Cuma

cilt bakım serisi alışverişi

Merhaba herkese. Benim  blogumun konusuyla tamamen alakasız bir durumdur size anlatacağım. Yinede paylaşmak istedim. Cilt bakım ürünleriyle tanışmam 2 yıl öncesine dayanmakta. Büyüklerimizin ısrarıyla nemlendirici kullanmaya başladım. Halen de tek bakımım bundan ibarettir. Nemlendirici için çok araştırma yaptım ve her defasında kafam daha çok karıştı derken en sonunda iki ürün arasında kaldım ; birisi Biotherm aquasource serisi diğeri de Shiseido skincare serisi. Oyumu Shiseido 'dan yana kullanıp 2 yıllık bir beraberliği seçtim. Ancak aklımın bir köşesinde hep Biotherm vardı ve nemlendiricimin azalmasını fırsat bilip araştırma yaparken Tekin acar kozmetiğin internet sayfasında çok avantajlı bir kampanyaya rastladım . Sadece krem parasına krem,temizleyici ,tonik ve vücut sütünü aldım . Kampanyalar devam ediyor yılbaşı dolayısıyla mı bilmiyorum ama ihtiyacınız varsa bakın derim . En güzel yanı da kargo ücretsiz. Bu  reklam değil sadece bir bilgilendirme postudur. (Bu arada kargonun elime ulaşması 5 günü buldu ) Ürünü bir süre kullandıktan sonra sizler için yine yorumlarım . Kendinize iyi bakın :)) Çünkü değerlisinizzzz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...