22 Aralık 2011 Perşembe

pendrell blouse :))

Evet adı bu şekilde geçiyor. Blogumu açmadan bir süre önce internette gezinirken sewaholic sitesine rastladım ve bu bluzun nasıl dikildiğini izledim. Gerçekten çok başarılı bir çalışma yapmış ve o kadar iyi anlatmış ki dikiş aşamalarını burdayla karşılaştırılamaz :)) Bluzu çok beğenince gördüğüm kadarıyla kendi kalıbımı çıkarıp bluzumu diktim. (O zaman nasıl başardım bilmiyorum ama şimdi herhalde uğraşamam )  Herneyse arkadaşlar eğer beğenirseniz yapım aşamalarına buradan izleyebilirsiniz tık tık ve oradan diğier etaplara devam edersiniz.    Şimdi de bahsi geçen bluz ...


Bluzumun rengi konusunda ben bir karar veremedim nar çiçeği , mercan ve fuşyanın karışımı bir renk :)) Önemli olan sevmek sonuçta dimi. Her şeye ad koymak gerekmez :))


Bahsettiğim siteyi incelerseniz bluzun orjinalinde fırfır detayı çift kat yapılmış. Karşımda görünce bayıla bayıla yaptım ama kendimde hiç sevmedim ve dış taraftakini çıkardım . Böyle daha az kabarık duruyor. Çift katken kendimi uzay yolu filmlerindeki komutanlar gibi hissettim :))




Bir de bu bluzun diğer formunu dikmiştim . Bir ara o formuda sizlerle paylaşmak isterim.

Bu  bluz hani şu fermuardan nefret edip herşeyi düğmeli yapmaya karar verdiğim zamanlardan . Bu bluzdan sonra fermuarı daha kolay bulup fermuarlı hayata dönüş yaptım :))

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...