2 Kasım 2011 Çarşamba

gri süet fırfırlı eteğim


Aslında bu eteği dikiş dikmeye başladığım ilk günlerde dikmiştim. Geçen yıl süet kumaşlar altın çağını yaşarken e tabiki bende buna kayıtsız kalamazdım . Hemen iş yerinin karşısındaki kumaşçıdan bu süet kumaşı aldım . Amacım sadece bu çok severek aldığım çiçekli bluzumla kombinleyebileceğim bir etek dikmekti.


Ben kat kat bu eteği dikmeye başlamıştım ki bir de baktım kendimi durduramamışım : ). Kat üstüne kat derken neredeyse marul kıvamına gelmişim ki kıyıdan döndüm. Hemen silkelendim ve bu gidişe bir son verip kat dikme işine o noktada son verdim : ))


Sonuçta işte böyle severek giydiğim bir eteğim daha oldu.


Sizce nasıl görünüyorum?

2 yorum:

  1. çok güzelmiş :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Kendimce bir şeyler üretmeye çalışıyorum.Güzel şeyler duymak beni motive ediyor :))teşekkür ederim güzel yorumun için.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...