15 Aralık 2011 Perşembe

ne dikiyorum ?

İlk defa ceket dikmeyi deniyorum . Bakalım becerebilecek miyim ? Model olarak Burda dergisi pratik dikiş şubat 2010 deki bu Chanel benzeri ceketi seçtim. Beni en çok korkutan kısmı astarlama kısmı  :((  Dergide yazılanları okuyorum ama daha önceden bu konuyla ilgili hiçbir bilgim olmayınca anlamak da çok zor oluyor  :((  2 gündür düşünüyorum ve kafamda bir şeyler şekillenmeye başladı acaba olacak mı ? Bekleyelim birlikte :))
Bu da kesilip dikilmeyi bekleyen kumaşlarım . Ben farklı olarak birde bel kemeri eklemeyi düşünüyorum :))



2 yorum:

  1. Ben geçen yıl öğrenmiştim ama galiba dikmek benim becerebileceğim bir iş değil.:)
    Ama çok imreniyorum kendi dikip giyebilenlere..Sanırım hep imrenerek geçecek ömrüm.:)
    Kolay gelsin canım..
    Güle güle giyersin inşAllah..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...