18 Aralık 2011 Pazar

eskişehirden gelen yeni kumaşlarım

Geçen gün beni sevindiren bir kargom geldi. Bir de açtım ki annem ve teyzem benim için bir sürü kumaş almışlar babamada bunları kargolamak kalmış. Teşekkürler bir kez daha :)) Öncelikle kumaşların herbirine bayıldığımı söylemekle birlikte tabiki içlerinde favorilerim var :))


Bu ikisi koyu kahverengi ve siyah  kalın penye kumaşlar .


Şimdiye kadar hiç eflatun lila tonlarında bir şeyim olmadı . Hiç dikkatimi çekmedi bu renkler. Ama burada üç farklı tonum var , artık farz oldu bunlarla bir şeyler dikip giyerek bu yıllardır süren orucu bozmak :))


Bu ikiside şifon kumaşlar. Her zamanki gibi kelebekli olana bayıldım :)


Yanık turuncu olanı çok sevdim , bu da kalın penye kumaş. Ancak yeşil tonlarında ( öyle görünmese de yeşil ) bu çiçekli kumaşla ne yapabilirim bilmiyorum . Önerilerinize açığım :)


Geldim favorilerime. En sona saklamak istedim. Bu pembe tonlarında fiyonklu kumaşa bayıldım. Kendisinden çok cici bir üst yapmayı planlıyorum. Model araştırmasındayım. Diğer kumaşımda da kararsızlık yaşıyorum. Pudra renkli piton baskılı ipek saten kumaşla bir elbise mi yoksa şalvar pantalon mu yapmalıyım ?


Sizce ?

2 yorum:

  1. kumaşlar harika bende dikiyorum birşeyler yakında koyacağım siteme sizleri de bekleriz:(ahlamdan.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :)) izlemeye aldım seni heyecanla emeklerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...