16 Kasım 2011 Çarşamba

yeni kumaşlarım:))

Burada yaşamanın benim için en zor olan taraflarından biri de kumaş zenginliğine çoook uzak kalmam. Yaşadığım yerde bana hitap edebilen iki kumaş satan dükkan var. Ancak  kumaşlar o kadar pahalı ki hayat benim gibi yeni öğrenen biri için çok zorlaşıyor. Hata yapmak gibi bir lüksüm olmuyor. Takipçisi olduğum blogerların Kadıköy cuma pazarına gidipte taşıyamayacakları kadar kumaşla döndükleri bir alışverişle benim bir metre kumaş alabilmek için ödediğim ücret aynı :(( İtiraf ediyorum sizi çok kıskanıyorum :)) Hal böyle olunca dikiş dikmek çok da keyifli olamıyor tabi :(( Ancak çareyi buldum.
Bayram tatilinde Eskişehirdeydim. Çarşamba günü o kadar çok dua ettim ki Eskişehir'in o meşhur çarşamba pazarı tezgahlarını açmış olsun diye. Sanırım Allah'ın sevgili kuluyum ( buna o günden sonra en çok kardeşim inanıyor herhalde ) pazar açıldı. Bende o gün pazara tezgah açan tek kumaş satıcısından bu yeni güzel kumaşlarımı aldım:))

Siyah renkli olanla ne yapacağıma tam karar verememiş olsam da bordo renkli olanla geçen ay burda dergisinde görüp hayran olduğum kruvaze yaka elbiseyi dikeceğim.


 Bu benim şimdiye kadar aldığım ilk leopar kumaşım . Her iki kumaşla da birer etek dikmeyi planlıyorum.


Çizgili kumaşa bayıldım. Ama dikmeyi becerebilirmiyim hep birlikte göreceğiz. Puantiye tutkusuyla doldum o gün ve iki çeşit puantiyeli kumaş aldım.


Bu çiçekli kumaşıda aynı şekilde çizgili kumaşım gibi korkular içerisinde aldım. Acaba akıbeti ne olacak dersiniz?


Büyük bir sorunum var ama . Hangisinden başlayacağıma bir türlü karar veremiyorum :)) Ne yapmalıyım ?

6 yorum:

  1. canm puantiyeliden güzel bir gömlek dik kolları hafif bol:) bence ondan başla:))

    YanıtlaSil
  2. ahh keşke benim de senin kadar dikiş bilgim olsaydı:)) ancak basit kesimli bir bluzu 2 günde yapabilirim:))sadece basit modelleri başarabiliyorum şimdilik.sen söyleyince gerçekten harika geldi kulağa ne güzel olurdu dimi:))

    YanıtlaSil
  3. berry mavi beyaz çizgili kumaştan benim de var..ben de çok seviyorum karar veremedim ne dikeceğime birtürlü.fikrin olursa paslaşalım :)
    bloğunu çok beğendim.çok güzel işler gelecek kendini belli etti şimdiden.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. eda araştırmaya başlıyorum o zaman güzel birşeyler çıkarabiliriz birlikte :) yorumun beni çok onurlandırdı beğenin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. siyah renkli kumaşdan bendede vardı ben onu elbise ile değerlendirdim kısa kol çalıştım kola alt sulu deseni yerlestirdim gayetde hoş oldu bir fikir sadece :)

    YanıtlaSil
  6. ist ye kısmet olurda gelirsen ağırlamak isterim seni :)
    doyasıya kumaş alırsın
    eminönü kadıköy cuma pazarı fatih çarşamba pazarı :)
    kumaşa doyarsın cidden :)
    bende çok severim kumaş alışverişini ve tamda dedğin gibi taşıyamıcağım kadar kumaşlarla dönerim eve herzaman :)
    neyseki dike dike bitirdim elimdekileri..
    Ha bu arada çok istedğin bi kumaş olursa
    rengi şöyle olsun kumaşı şu mal dan olsun vs :) yaz bana alıyım kız sana yollıyım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...