23 Kasım 2011 Çarşamba

yeni kumaşlarımın ilk projesi : leopar etek

Evet daha önce burada bahsettiğim kumaşlarımdan ne yapacağımı düşünüp önce neyle başlayacağımın kararını veremezken sevgili keddy yaptığı etekle bende ani bir kıvılcıma neden oldu . Kendisine teşekkürler. Yaparken tarife sadık kalmaya özen gösterdim:))


Ben bel bandını ondan biraz daha geniş tuttum 15 cm olarak yaptım. Telalayıp ikiye katlayınca 7.5 cm ' e düştü. Enini 55 cm boyunu da kalça çevresinin iki katı olarak (üzgünüm direk ölçümü veremem sakladıklarım ortaya çıksın istemiyorum :))) kestiğim diğer bir dikdörtgen parçayı da astarla birlikte büzgü vererek bel bandına geçirdim ve tabi fermuarı da unutmuyoruz.


İlk defa leopar bir parça diktim ve giydim . Hoşuma gitti sanırım. Evet devamı gelecek.  Çoook derinlerden gelen bir ses öyle diyor :))
fotoğrafı kendi kendime çekmeye çalıştığımdan koşarken oluşan bu dalgalanma için kusura bakmayın lütfen :))


   Umarım beğenirsiniz:)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...