25 Kasım 2011 Cuma

polka dot dress (puantiyeli elbise)

Bahsettiğim kumaşlarımdan yaptığım yeni elbisem. Var olan elbiselerimden birini kullanarak kumaşı ona göre kestim. Arka ortaya fermuar koymak istedim ki vücuda daha iyi otursun diye ancak kalıp fermuarsız olunca yan dikişleri kapatmadan önce birde baktım ki elbise dar olmuş:))

kumaşın kesilip yakalarına tela geçmiş hali


Düşündüm ne yapabilirim diye ve her iki yana şerit eklemeye karar verdim . Zıt renk ve ya yakın ton eklemek için çok küçük olup daha kötü duracağına karar verincede kumaşın kendisini kullandım. Puantiyeli kumaşta kaybolup gitti zaten fark etmek için ciddi anlamda bakmak gerekiyor :))

        Siz ne dersiniz ?Nasıl olmuş ?

3 yorum:

  1. siz çok şekersiniz ki..
    öook cici olmuş çalışmalarınızın hepsi..
    emeklerinize sağlık..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız ayn olmasada:)
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumların için teşekkür ederim beni çok mutlu etti sözlerin :)) bloguna bayıldım tam benlik ama ben yeme kısmında daha başarılıyım :))

    YanıtlaSil
  3. Great poѕt! Wе will be linκing to this partіcularly great post оn our ωebsite.
    Keep up the good wrіting.

    Look intο my weblοg ... affordable seo company

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...