2 Eylül 2015 Çarşamba

Dikiş makinanız çok mu ses yapıyor ?

Ne kadar yeni nesil makinalar daha az gürültü yapsalarda apartman kuralları çerçevesinde yine de dikkat etmeye çalışıyorum. Uzun zamandır altına kullanmadığım kumaşlarımdan kat koyarak idare ediyordum ki ona haksızlık ettiğimi farkettim.Bu kez onun sırası olsun dedim.
çok şirin olmuş dimi :)


Öncelikle makinamızın ebatlarına uygun genişlikte iki parça kumaş ve aynı ebatta iki parça elyaf kesiyoruz.Kumaşın tersine elyafı iğneleyip sabunla köşeye verev bir referans çizgisi çiziyoruz.



Tersindeki elyafın duruşu 


Mutlaka sizin makinanızın da yanında verilmiş mesafe ayarlama çubuğu . Özellikle kapitone için kullanılıyormuş .Referans çizgime ayarlayarak düz dikişle ( dikiş uzunluğunu 4 e aldım) dikiyorum.


Bu şekilde parçanın her yerini taradım.Diğer parçayı da bu şekilde dikiyoruz.



Yakından görünüşü


Tersten görünüşü


Şimdi parçanın düz kısmına  7 cm genişliğinde kestiğim şeritleri pliler vererek iğneliyorum.



Burasıda köşe geçişi. Mutlaka daha nizami olanı da vardır ama ben böyle yaptım



Plilerin son hali



Üste 2. parçayı yerleştirip parçaları birbirine dikiyoruz


Tabi bir bölümü açıkta bırakıp ters yüz etmekte kullanıyoruz



Çevirince oluşan görüntü


Açıklığıda el dikşiyle kapattım


Sonuç pembe pembe makinamın altlığı


9 yorum:

  1. kesinlikle yapılmalı bundan,komşularımızın hakkına girmemeliyiz,
    harika olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Aaa Çok iyi fikir. Eline sağlık çok güzel ayrıntılı anlatım emeğine sağlık güle güle kullan. Artık geceleri sorun yok. Kumaşlarında özgür :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş. yaşasın makina kardeşliği!

    YanıtlaSil
  4. bu ne güzell bir fikir aklınla yaşa cnm. güzell günlerde kullan boll dikişlerin olsun..

    YanıtlaSil
  5. Slm.Apartmanda oturanlar icin ,mukemmel bir fikir daha iyisi olamazdi.makina sesini kesmenin bir yoluda benim gibi zeminde oturmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh seninki daha iyiymiş ya :) teşekkürler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...