25 Ağustos 2015 Salı

Hardal sarı davet elbisesi

İnstagramda çok severek takip ettiğim birinin bir elbisesine bayılıncakendime de dikmek istedim.Baz olarakta Burda dergisinin 11\ 2012 sayısının 122 numaralı modelini kullandım. Model tam joker herşeyde kullanabileceğiniz bir kalıp.Alt bedeni birebir uyguladım. Bel kısmına vurgu yapmak için bir bant yaptım.Üst kısım ise doğaçlama şurası şöyle burası böyle derken istediğim görüntüye ulaştım. 
Kumaşım ise esnek ama tok duruşlu kalın kumlu görünümlü penye , nasıl güzel tarif ettim dimi :)
Renk ise limon yeşili hardal sarısı arası bir renk :)



Yaka kısmının detaylı görüntüsü




Arkadan görüntüsü



Askılar biraz sağlam olsun istedim ne olur ne olmaz :)



Ve kapalı yırtmacımız









16 yorum:

  1. Tek kelimeyle müthiş olmuş

    YanıtlaSil
  2. Süper süper. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ŞIK OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  4. berry çok hamaratsın aynı hazır gibi dikmişin resimlerine baktıkça inceledim ve beğendim...mutlulukla giyesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hazır gibi değilde bana yetiyor işte teşekkürler :)

      Sil
  5. çok şık çok güzel olmuş eline sağlık, tabi üzerinde duruşunu da görmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda planlarım arasında ,teşekkürler :)

      Sil
  6. ayyyy çok harika bişi bu :)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim çok şık olmuş güle güle kullan. ayrıntılarınıda paylaşırsan seviniriz sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki tüm ayrıntılı fotolarını paylaştım dikiş aşamaları yok çünkü orasını kes burasını dik üzerimde iğneleye iğneleye yaptım prova mankenim yokda :) teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...