18 Kasım 2012 Pazar

neden bu kadar uzun sürdü ?

Aslında şimdiye kadar gömleğimin dikişini bitirmem gerekirdi ama Hunter and Hunter adlı çizgi diziyi izlemekle o kadar meşguldüm ki elim dikişe gitmedi bir türlü. Tüm hafta boyunca bunu izledim.Sanırım biraz çocuk ruhluyum . Animasyonların bende yeri apayrı. İzlemek veya çocuğuna izletmeyi düşünenler için biraz fazla dövüş içeriyor ama dostluk ve kalp temizliğinin önemini vurguluyor. Ben bayıldım valla :-)  Hatta o kadar etkilenmişim ki bazen kendimi animedeki karakterler gibi herşeye zafer işareti yaparken buluyorum :-) 




3 yorum:

  1. bendensin:))BEn de ultimate spiderman müptelası oldum:D

    YanıtlaSil
  2. japon çizgi filmlerini bende çok severim çok izlemedim ama öyle işte:)çünkü hiç vaktim olmuyor oğlum yaramaz da biraz..

    YanıtlaSil
  3. Sende bendensin. Bende starwors hayranıyım :) Vede transformers

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...