26 Kasım 2012 Pazartesi

kırmızı siyah eteğim


      Daha önce bahsetmiştim beğendiğim seyleri alamıyorum,ben bunu yapabilir miyim ? Olarak bakıyorum herşeye  .. Böyle gezerken kotonda 3tane etek beğendim ama dikebilirim diye almamıştım. Bu eteğin orjinali kiremit rengi ve siyahtı. Ben kırmızıyla siyahı çalıştım. Sonucu ben çok beğendim ve size fikir olsun diye nasıl yaptığımıda fotoğrafladım.
                                                     


                                                      


                                                       

Nasıl yaptıgıma gelince öncelikle penye kullanacağım için penye bir eteğimi kalıp olarak kullandım.


Sonrasında kalıbıma planladığım şekli çizip kalıbı kestim.



Dikiş payı vererek ön parçalar için kumaş katında arka parçalar için 2 parça halinde kumaşı kesiyoruz. Üst parçayı baz alarak bel bandini kesip telaliyoruz.


Şekli oluşturacak şekilde parçaları birleştiriyoruz.


Bel bandını takıp fermuarla birleştiriyoruz. Etek baskısını da ben iki taraflı yapışkan telayla yaptım.



Denemek isteyenlere kolay gelsin :-)

18 yorum:

  1. çok hoş olmuş gerçekten ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşş, ellerinize sağlık, iyi günlerde giyinin (:

    YanıtlaSil
  4. fikre bayıldım.farklı bir çok şekilde yapılabilir.kalıba istediğimiz şekli verip kesebiliriz.süpeerrr.kesinlikle uygulayacağım..eteğin de çok güzel olmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
  5. yakandaki kuşu son anda gördüm :)) benim de vardı bir zamanlar üzerimden ayrılmayan bir kuşum :( ne candan hayvanlar..

    YanıtlaSil
  6. valla süper olmuş canım,
    bende aynen senin gibiyim gözüm hep vitrinlerde ama model kapmak için ;)

    YanıtlaSil
  7. valla güzel bir model yakalamışsınız..bize de fikir oldu hemen not alayım bunu..

    YanıtlaSil
  8. eteğin çok güzel olmuş güle güle giy .

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık kışın renk renk dikip giymek lazım

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  11. bende herşeye aa ben bunu yaparım gözüyle bakıyorum ama yapamıyorum:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok değişik birşey olmuş gerçekten ellerinize sağlık:).

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sagliiik cok guzel olmus :-)

    YanıtlaSil
  14. Sen aştın bence. Çok güzel olmuş. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan çok hoş olmuş eline sağlık..
    Bloğunu takibe aldım mutlu hafta sonu dilerim

    YanıtlaSil
  16. Böyle güzel kıyafetler dikibilmek ne güzel eline emeğine sağlık...
    Bloğunu izlemeye aldım selamlar..

    YanıtlaSil
  17. Bu eteğinizi çok beğendim farklı bir tasarım ve çok güzel durmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. tüm güzel yorum bırakan arkadaşlara teşekkürler fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...