8 Eylül 2012 Cumartesi

pamuk prensese ne olmuş ?

Dün akşam eşimle birlikte oturduk ve çok beğenilen pamuk prenses ve avcı filmini izledik.Filme genel olarak baktığımızda konu olarak bildiğimiz masal dışında bir kurgu yapmışlar .Değişik ve güzel olmuş


 Ancak haddim olmadan birşeyi söylemeden geçemeyeceğim.Filmi izlerken kendimi yerlere attım resmen .O güzeller güzeli Charlize Theronu kötü kalpli kraliçe yaptıkları yetmiyormuş gibi dünyanı en güzelinide kepçe kulaklı yağlı yapış yapış saçlı Kristeni ilan etmişler.Aman Allahım pamuk prensese ne olmuş öyle dedim.Şayet bir kepçe kulaklının pamuk prenses olma ihtimali varsa elf kulaklarımla benim bile olabilir :))))



 Birde şu güzelliğe bakar mısınız . Dünyanın en güzel kadını olmayı hak etmiyor mu sizcede :)

6 yorum:

  1. evet bende geçen gün izledim çok beğendim filmi böle vaktin nasıl geçtiğini anlamadım heyecan dolu :)

    YanıtlaSil
  2. al benden de o kadar...aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evet kötü kraliçe hakikaten güzel. Ama kepçe kulak yüzünden kadınında hakkını yemeylim buda güzel ya... Tabi saçlarını toplamak gibi bir gaflette bulunmuş :) Elf kulakları mı sen beni hep güldüreceksin :)

    YanıtlaSil
  4. Kısa kaşlar, boş bakışlar, hep aynı şekilde açık bir ağız ve pamuk prenses, bu işte bir yanlışlık var!....

    YanıtlaSil
  5. к ü в я α к ı ℓ ı ç: bildiğimizin dışında dimi :)
    designbyeda :ne güzel tek rahatsız olan ben değilmişim :)
    MODAVESAİRE burcu : kulübe hoşgeldin :)
    suhuba : tamam güzel gözlerini ve pürüzsüz tenini biraz kıskanmış olabilirim :))
    letafet ve her şey :çok hoşsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...