23 Eylül 2012 Pazar

ne izledim :sır (the tall man )

En son ne izlediğimi paylaşmak istedim.The tall man  (sır) bayılarak izlediğim bir film oldu. Filmin son dakikalarına kadar heyecanım hiç azalmadı. Sürükleyici bir öykü ve tam anlamıyla insanlar nasıl ters köşe yapılıra çok iyi çalışmışlar. Jessica Bielin performansına bayıldığımı söylemeden geçemiycem ve resmen ben doğal halimle de güzelim diye belirsiz bir makyajla ortalarda geziyordu :).Bunlar benim şahsi görüşlerimdir  zira ben bu kadar çok beğenirken eşim nefret etti :))



2 yorum:

  1. Film pc de duruyor bir türlü izleyemedim sanırım bu yorumlara bakınca eşinden dolayı kararsız kaldım :))) Ama izleyeceğim yani senin yorumlarından ötürü umarım ben de begenirim..

    YanıtlaSil
  2. mutlaka izleyeceğim Paylaşım için teşekkürler ben de beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...