28 Mayıs 2013 Salı

dekorasyona da el attım :))

En sonunda dekorasyonada el attım :) Haddim değil zira bu konuda çok profesyonel çalışan bloglar var onlara haksızlık olur :) 
Benim amacım evimde kullandığım turkuaz kahve krem  üçlemesine biraz katkıda bulunmak ve çok sıradan olan lambaderimi renklendirmekti. Bir nev'i DIY projeside diyebiliriz :)
Gerekli olan malzemeler aşağıda. Ben boyamada guaj boya kulllandım ama oje falanda olabilir tabiki.


Evde kullandığım yastıklarımdan desen kopya ettim,desen bütünlüğü olsun dedim :)


Desenin kopyalanmış hali


Deseni şablon haline getirip şapkanın üzerine çizdim siz araya karbon kağıdı kullanıp uğraşmadan da yapabilirsiniz :)


  Başladım boyamaya ...


Birde size lambaderimin öncesi ve sonrası fotoğrafı ...



Sonuç turkuaz lambader :)


Buda ışıklanmış hali ama sanırım kapalı daha iyi :)) Acemilik böyle birşey :)


11 yorum:

  1. yazdıklarını okuyunca tebessüm etti yüzüm içimden ne kadarda cici olmuş dedim:)

    YanıtlaSil
  2. meryem akdeniz : oleyyy amacıma ulaştım :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ÇOK harika bi fikir...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş öyle. Süper.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ben çok beğendim eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Aynı lambadan bizde de var biliyor musun sadeliği beni sıkıyordu bi değişiklik yapmalıyım ama ne diye düşünüyordum fikir oldu.. Ellerine sağlık çok güzel olmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. ışığı açılmış haliyle daha şık durmuş, bence tabii :)

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş! Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Gayette güzel olmuş yapanlardan eksiğin ne :)

    YanıtlaSil
  10. beğendiğinize sevindim amaç zihinlerde ışık açabilmek dimi :)

    YanıtlaSil
  11. süper fikir gerçekten, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...