4 Ağustos 2012 Cumartesi

yeni dikiş dolabım

Evde dikiş malzemelerimi sağa sola sığdırmak zor olunca ve evin her yerinde hurçlara konulmuş kumaşlarım çok dağınık bir görünüm verince bir dolap yaptırmaya karar verdik. Buraya yeni açılan Tekzeni gezmeye gittiğimizde bu dolabı görünce tam bana göre dedim ve yüklenip eve geldik :)


Tabi yapı marketlerde bir çok ürün demonte olarak satılınca birleştirmek size düşüyor. 2 akşam bununla uğraştık , derken bitti. Hala dolap kapakları çok iyi ayarlanmamış olsa da iş görüyor :) 


 Dikişi salonda diktiğim için salon mobilyasına uygun olsun diye wenge aldık.Bundan 5 yıl önce wenge mobilyalar altın çağıını yaşıyordu , hey gidi günler heyyyy :) Beyaz mobilyalara bayıldım söylemeden geçemeyeceğim  :)


Benim için çok kullanışlı oldu tüm kumaşlarımı dikiş malzemelerimi ve dikiş makinamı ortalıktan kaldırdı :)





14 yorum:

  1. meraba harika olmuş dikiş çok güzel ama malzemeleri hariç çok düzenli olmuş güzel tasarımlarını merakla bekliyorum banada beklerim

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan güzel olmuş artık ne nerdeydi demeye gerek kalmayacak

    YanıtlaSil
  3. ilknur oymak : teşekkürler :)
    fillix (evde dikiş) : evet tüm hurçları karıştırmaya son :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan, hurç karıştırmak gerçekten çok can sıkıcı. darısı başıma diyorum...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel herşey yerli yerinde. Benim de dikiş malzemelerim deyim yerindeyse heryerde.
    Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. ben de ilk böyle bir dolapla başladım, ama yetmedi, sonra duvara boydan boya bir dolap yaptırdım, sanırım bir kaç yıl sonra diğer duvara da yaptıracağım :) güle güle kullan cnm, yeni el emeklerini sabırsızlıkla bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  7. muhteşem olmuş gelip evinizi karıştıkma bu dolabın içinde kaybolma istedim:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. valla süper yaaa bana da lazım böle bişi ama evimde koycak yer yok,artık ümitler baska bi eve taşınınca inşaallah :)
    güle güle kullan tatlım..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,çok haklısınız dikiş dolapsız olmuyor.Evin her köşesinden kumaşlar çıkıyor.Aranıza yeni katıldım.Sevgiler,beklerim:)))http://sizdebuyrun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Süper komşu olalım dolaba birlikte sığalım olur mu?

    YanıtlaSil
  11. çok iyi fikir valaa, keşke yer olsada dikiş odası yapsak:)) Benimde tek ümidim ablamın evlenip gitmesi benimde odayı dikiş odasına çevirmem:))))

    YanıtlaSil
  12. mihrican :kesinlikle daha iyisi senin olsun :)
    gül kokuları : kurtulmanın tek yoluymuş gibi görsemde sanırım banada yetmiycek :)
    neslinin atölyesi : benim sonumda sanırım sana benzeyecek teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. begum begum huuu : bu haliyle çok işe yaramıyorlar işe yarayanlarına beklerim orda boşa vakit kaybetme :)
    Eslem Ünlü : bende de yer yoktu salonun ortasına koydum valla :)
    Ayten : kesinlikle makina kadar ihtiyaçmış dolap :)bu arada hoşgeldiniz :)
    suhuba : canım senin için her zaman yer ayarlarım :)

    YanıtlaSil
  14. sedacskn : benimde hayalim dikiş odası ama olur mu ?ablan konusunda ise senin kolları sıvaman gerek kendi haline bırakma onu durumu hızlandır :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...