27 Temmuz 2012 Cuma

herkese merhaba


Evet tatilimden döndüm biraz uzun bir tatil oldu.Yıllık iznimin tümünü harcadım sayılır :)) Çok iyi geldi moral depolayıp geldim. Ancak dönünce yapılan ev temizliği olsun , çamaşır yıka, ütü yap olsun beni ziyadesiyle yordu yıprattı boşuna gitti caaanım tatil :)) 3 günde evi zor toparladım Allah sizi inandırsın. Ben izne ayrıldıktan 1 hafta sonra eşim ayrıldıda. 1 haftada bir erkeğin evi ne hale getirmiş olabileceğini düşünün :) Çıkarken evi topladığını söylüyor ama çöpü bile atmamış yani  :)) Eve gelince bir sürede çöp sineklerine karşı mücadele verdim :) Sonrasında başlayan ramazan ise gün içerisinde beni halsiz bırakıp , gün sonunda ise  fazla yemekten yan yatmış japon balığına benzetiyor. Sessizliğimin bu kadar uzun sürmesinin nedenleri bunlardı. Şimdi ise yemeklerimi hazırladım kalan 10 dakikamda herkese kocaman merhaba demek istiyorum.
                                                              MERHABAAAAA :)))

3 yorum:

  1. 'yan yatmış japon balığı'çok hoşuma gitti bu söz :)
    kolay gelsin hayırlı ramaznlar..

    YanıtlaSil
  2. melek : teşekkürler sanada hayırlı ramazanlar :)
    zeynep : teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...